OFFICIAL – Starting Line-ups: Inter vs S.P.A.L.: Dalbert starts

September 10, 2017 11:39
( 298 ) Comment

Inter coach Luciano Spalletti and his S.P.A.L. counterpart Leonardo Semplici have decided to field the following 22 players in today’s lunch match Serie A fixture at the Stadio Giuseppe Meazza in Milano’s San Siro district.

More than 57.000 tickets have been sold ahead of the match which means that a new record in terms of spectators for a lunch match will be set, derby matches excluded.

Inter (4-2-3-1): Handanovic; D’Ambrosio, Skriniar, Miranda, Dalbert; Gagliardini, Borja Valero; Candreva, Joao Mario, Perisic; Icardi.
Substitutes: 27 Padelli, 46 Berni, 11 Vecino, 13 Ranocchia, 17 Karamoh, 23 Eder, 55 Nagatomo, 61 Vanheusden, 77 Brozovic, 99 Pinamonti.

SPAL (3-5-2): Gomis; Salamon, Vicari, Vaisanen; Lazzari, Schiattarella, Viviani, Mora, Costa; Borriello, Paloschi.
Substitutes: 17 Poluzzi, 92 Marchegiani, 6 Cremonesi, 7 Antenucci, 8 Bellemo, 9 Bonazzoli, 12 Konate, 14 Mattiello, 18 Schiavon, 24 Vitale, 27 Felipe, 88 Grassi.

  • susanto r9

    So glad we continue the winning way..we have such a strong backline now only conceded 1 in 3 games thanks to skriniar quality…

    What a good day it is, milan got trashed by lazio…hahaha.it should have been by a bigger margin imo..

  • Binto Baggio

    Something that makes me optimist is that we win beautifully, not like mancini era where we won but actually played ugly

  • Søren

    A word about todays opponent: You really have to give them credit. Spal put up a good fight and never gave up. They play very low-practical football, but they stick to their plan and on any day they might just get a goal or two by the chances they end up creating. I don’t see them going back down to Seria B if they continue like that.

    • ezekiel

      they won 3-2 against udinese, and drew 0-0 with lazio before.. so they’re a good team so far.

      • Deddy Kristian Aritonang

        agreed. They will turn into Sassuolo. A mediocre club, but make things diffcult for many teams. Also, they have Paloschi and Boriello who are experienced in SERI A.

  • kuda

    But honestly playing without an anchor is really2 risky. Too much time we have a big hole between our duo mids with the defenders. Once we encounter a bigger team who can exploit this huge gap, we are in trouble. Borja sometimes did good in tracking back, but due to his age he could do it consistently.

    • Vidyan I. Banizian

      so we will did later because we have vecino who can play as anchor i think… because his role and style are balanced between attack and defense

  • Josip

    D’ambrosio has been solid today…I really think D’ambrosio is starting to be a good FB,and we should probably stop the hate on him as he has been solid for some time now,he didn’t get a call up to national team for no reason as well,and maybe we can gat a new RB but he can still be a good cover or even a starter sometimes…

    Ohh and btw Perisic is our best move this summer,and spalleti right next to him

    • Vidyan I. Banizian

      what is wrong with him is consistency… like many player from dark era had… naga, brozo, rano… icardi also sometimes in the past because on my forum we usually talking about how icardi is able to score from difficult position and situation but unable to score on the simplest yet easy position… but now he is turning into beast

      i didnt have much hope for ambro because he is such a meh player but maybe in the future he will turn into a late bloomer as serie a always had

  • ezekiel

    now lazio vs milan would be interesting. this time they would face a team with more quality that their last 2 opponent. lazio is not as good as roma, but still thet would face their real chalenge today. and i hope bologna could draw against napoli..^^

  • Deddy Kristian Aritonang

    Very happy with the victory regarding many of our players returned tired after international caps. Dalbert really showed he will be a starter on the left. He defended well, ran a lot and helped Perisic attacked. Joao Mario’s movement was crucial, Valero’s role like Pirlo’s is more promising…. Keep up the good work Spaletti and the boys! Grazie

  • kuda

    Ambro is solid af in this match.

    • ezekiel

      one of the best today tbf

  • Enes Aliu

    I firmly believe good times are coming with Spalleti in the bench. I just hope there will be no trouble from the players as they did under De Boer and Mancini as well.

    Once we get going, Spalleti will start paying more attention to our youngsters as well. Having so many youngsters as Bonazzoli, Pinamonti, Manaj and so on is really good to have. As soon as we build a strong chore of the team and a way of playing it will be so much easier for young players to develop and find their feet in our team. And we won’t have to overpay for flops like Kondogbia -_-

    Congrats fam, three matches, three wins !

    #forzaInter

  • ADRIANO158

    OMG Škriniar OMG Perišić.
    <3

  • Dani Milekić

    MOTM Škriniar for me, Dalbert right behind him.

  • fcinter1908

    What we could be without Ivannnnn…well CMIIW but there is no single crosses from our left flank which is sooo damnn goodd. As usual Brozo play like shitt to slow make pass

  • Inter4ever

    We’ve conceded one goal in three matches.

    Scored 8.

  • Alphonse

    I think with Naga or Rano we wouldn’t kept our lead, that’s already an improvement of our team

  • ezekiel

    everybody are good today.. ^^ and i want to mention about d’ambrosio, i think today is his best performance ever in inter jersey..

    • fcinter1908

      Agree so solid

    • Pradana Gilang

      especially my boy Skriniar

  • who am i

    I just realize spal no 9 is our bonazzoli

  • Deathstroke

    congratulations everyone, what a great start to the season this has been!

  • Mayor inter

    Congrats to Spalletti and the boys…let the wining mentality continue.
    Congrats guys…FORZA INTER SEMPRE!!!!

  • Binto Baggio

    Good decision by spaletti to sub valero with vecino, that bring stability in the midfield

  • davide

    wtf is that milan fans lmao

  • Inter4ever

    We played better without Candreva in the second half. He ran out of steam.

    • ezekiel

      yeah. he played all games with italian NT.. ^^

    • Bruno Tome

      Eder came in at the 88th minute…

      • Inter4ever

        And proceeded to get at least three or four attacking chances in those 7 minutes.

  • davide

    lol i bet that whistle tricked everyone

  • Søren

    I love that Perisic and Candreva contribute so much both in attack and defending. Such as plaesure to see them run back and help the FB’s. Really adds a lot to their overall quality!

    • zamorano1+8

      it will probalby turn out to be an advantage for us once we have decent FBs, perisic and candreva learnt so much extra coz of our history of FBs… our wings will be killer once they all decent^^

      • Søren

        True! But Dalbert looks realy promising! His defensive skills looks good. Keeping composed, sliding in with good timing, not playing it to flashy altough being brazil 🙂 D’ambro always put in the fight, but an improvement there is also needed. Just don’t see Cancelo being any better at defending.

        • Fez Faisal H

          Everyone said that dalbert lacks defensive overall contribution. About cancelo, Lets not judge before we actually see him play. Thanks.

          Forza Inter.

          • I am not judging him yet. Just talking from what I have seen in Valencia 🙂 About Dalbert: Do you agree or is it meant like: everyone said he lacks.. me too? Personally, I still saw some great defensive work! Not saying he is Maicon or Maxwell, but saying I am excited about this buy!

  • Bruno Tome

    I’m glad perisic decided to stay.

    • harendro

      He is the best deal in last mercato

  • vikram_yahoo

    I’m so happy,…cause to-day I found my team,…
    they’re playing very well….

    More to come.

  • Binto Baggio

    5′?

  • Inter4ever

    Madness from Peresic.

  • Deathstroke

    crucial goal, thanks ivan!

  • Mayor inter

    Perisic goal is for the New Contract he signed…FORZA INTER SEMPRE…!!

  • TQ

    Great goal Perisic!!

  • Alphonse

    now we’re finally safe.. 3 important points.

  • syahrul sembarang

    what a strikee….braavo ivan 😀

  • Eusebio

    Forgot we have Eder still lol.

  • Deathstroke

    HOLY

  • Josip

    Now that is why we did not sold him

    • zamorano1+8

      lol we are only lucky that manu didnt want to pay the few extra mil, otherwise they would have sold him no doubt^^

    • Binto Baggio

      Yup, just dont understand why some of us want money more than quality

      • Josip

        I have been following him for a long time,and ever since we became interested in him back when he was playing for Wolfsburg i was all in to get him,i firmly bealived he will be a world class

        • Binto Baggio

          And we get him for only 16m, very cheap considering his quality

          • Josip

            Yeah a cheap deal indeed,today he is worth 60M easy with mad prices lately but to us i think he is indispensable

  • Søren

    Ivan Perisic: “Thank you for the new contract!”… JESUS!

  • solointer

    OMG PERISIC

  • Binto Baggio

    That would make my day

  • Lajoya

    thnk god.

  • Zoki

    HOLY FU** WHAT A GOAL!!!!!

  • Eusebio

    Hell of a goal, wow

  • zamorano1+8

    wow

  • grilliant

    WHAT A GOAL

  • Naidman

    what a goal!!!!

  • Binto Baggio

    Woooow perisic

  • hokiM

    WHATA A GOAL! PERISIC!!!!!!!!!!!

  • Eusebio

    One of the players shouldve stayed on, JMario or Valero. Both shouldn’t have been taken off.

    • Inter4ever

      Tired legs I’m thinking

      • Eusebio

        If that’s the case Gagliardini should be taken off, haha… Watch him run back to defend on a counter.

  • Alphonse

    Defending with 11 guys vs SPAL.. no one expected this..

    • Inter4ever

      Haven’t SPAL tied with Roma and Lazio? They’ve been solid tbh

      • Alphonse

        Yeah, atm I see them staying in Serie A or maybe some higher place..

        • Inter4ever

          They beat udinese and drew with Lazio. SPAL is gonna be the downfall of points for a lot of teams.

  • Deathstroke

    1 more goal and i am happy

  • Inter4ever

    All we need is one counter

  • Deathstroke

    im having a bad feeling about this…

  • Naidman

    Brozovic is pretty much a spectator that doesn’t know where he needs to go…

    • Søren

      And has given two balls away! He is a liability!

  • Lajoya

    Playing defend at times like this is never good.

    • Binto Baggio

      True

  • Binto Baggio

    We are playing defend now

  • Inter4ever

    Keeping the 1-0 lead.
    Full defense.

  • InterAlwaysAndForever

    Why keeping Gaglia instead of Valero? Going even more defensive?

  • El-Capit4no

    Braveheart out

    • zamorano1+8

      lol copy paster

      • El-Capit4no

        I know, I called him that after seeing your comment.

        Was that a crime?

  • Eusebio

    terrible decision, I smell a draw

  • Eusebio

    Take off Gag he can’t even run back to help cover on def.

  • Dadi

    we need one more goal

  • Deathstroke

    DAARRRNN IT THAT WOULD HAVE BEEN SUCH A GOAL

    • harendro

      Skriniar is the new fan favorite

  • davide

    That dip down on that shot is crazy.. I thought the ball was going to the crowd when it suddenly dipped down and hit the post

  • Satria

    Shit skirniar witg that shottt

  • grilliant

    WTF WAS THAT SKRINIAR

    • Binto Baggio

      Canon ball

  • Alphonse

    That captain from SPAL deserves red card..

  • Zoki

    Oh my god if that went it I would’ve nutted. What a shot, from a CB none the less.

    • JAY

      Would be like canavaros goal vs napoli in that 7-0 win

  • zamorano1+8

    they just need one retarded player in serie a to think that damaging one of our CB would be good idea and we are done…

  • Lajoya

    I hope Naga is not in his retarded mode.

  • Eusebio

    Wait that wasn’t a corner

  • postal

    They’re defending like a top5 team. WTF

    • InterAlwaysAndForever

      Exactly what i was thinking. I guess thats how you play when u come to San Siro and play vs Inter in front of big crowd as newly promoted team – you going with everything u have got, to show the world that you are worthy too. This is really big opportunity for their players.

  • Deathstroke

    i started crying a little when i saw nagatomo 🙁

  • Patar Ronnie Hatigoran

    Somehow SPAL attack feels dangerous.

  • Inter4ever

    First time watching a good full back start… And injured.

    What is this?

    • harendro

      today d’ambrosio also did well

  • Binto Baggio

    Perfecto, just what we need:p

  • Satria

    I think naga put a vodoo on dalbert

  • igo

    yuto’s voodoo is working again…damn

  • Inter4ever

    Shit.

  • Martin

    New fullbacks you say? Ha, forget it!

  • Alphonse

    No. NO!! Not him..

  • Binto Baggio

    Oh no, the legend in

  • Eusebio

    Nagatomo strikes again

  • InterAlwaysAndForever

    Skriniar – What a player!

  • Eusebio

    Gag is slow af

  • Zoki

    Another good tackle by Dalbert. He’s playing well.

  • Søren

    Show some good attitude for once, Brozo!

  • Inter4ever

    Good sub imo.
    Need to change up the mid.
    I would rather see Vecino in for Gaglia tho.

  • Eusebio

    Don’t mind the sub

  • Naidman

    don’t get why we took off Joao Mario…shoudlve moved him deeper and taken Borja off…

    • Dadi

      not a chance

      • Dadi

        our mid would be wide open and gaglia with yellow that would be just stupid

        • Naidman

          Joao Mario actually plays pretty well deep and definitely better defensively…so if the idea was to be more solid at the back it would’ve made more sense…Vecino for Borja was a better sub and think we would’ve been better with Mario on instead of Brozovic…

  • Sliemen

    Have to say expected SPAL to be worse than this. They are playing well

    • zamorano1+8

      with mel gibson in his prime^^

      • harendro

        lol…that mora guy is crazy…

  • postal

    Dat hug from Spalletti tho!

  • Patar Ronnie Hatigoran

    Perisic Out, Karamoh In

    • harendro

      he just made our day bruh….later on for karamoh…

  • zamorano1+8

    i can smell a draw if we dont score another…. come on^^

  • Eusebio

    Take off Gagliardini

  • zamorano1+8

    this braveheart guy from spal ;D

  • postal

    Bring in Gabig… oh wait. Nevermind. 😀

  • Lajoya

    Is Skrinny ok?

    • Inter4ever

      I think so.

  • Ardy Satria Hasanuddin

    in: vecino, brozo, karamoah
    out: gaglia, borja, candreva

    • Dadi

      just vecino for now…we are up by one not by five

    • Inter4ever

      Difficult match. Karamoah can wait.

  • Inter4ever

    Bring in Vecino. Defensive option.

    • davide

      yep. gaglia has been really sluggish this 2nd half

  • Deathstroke

    #jesuisSkriniair

  • Deathstroke

    injuring your own players FFS

  • ADRIANO158

    Ironic. Seeing Ranocchia WARMING UP gave me the CHILLS, the COLD and FROZE me to death.

  • Inter4ever

    Dumbo you f*cking dumbass.

  • Deathstroke

    omg wtf have i just watched

  • davide

    Ra “Nokia” playing soon…

  • mongkih

    link please T_T

    • davide

      http://live2all (DOT) com/football/2188454/inter-milan-vs-spal-live/

      • mongkih

        thanks man

  • Binto Baggio

    Dumb

  • Eusebio

    Dumbo trying to get his buddy Rano on the field

  • Ridwan

    hail dambrosio

  • zamorano1+8

    season over til januar

  • Naidman

    we really need a second goal soon to get some breathing room

  • grilliant

    this 2nd half is frustrating

  • davide

    Skriniars crazy good..

  • Zoki

    D’Ambrosio steals the ball from another Inter player and runs it out of play, lmao.

  • Søren

    Skriniar is our new Wall!

    • Deathstroke

      haha i was thinking exaclty the same and was about to write it down 🙂

      • Søren

        Yeah, if the scouts knew he was that good, then th 30m is a steal! 😀

        • Deathstroke

          Epl teams will probably bid 50-60 million for him if he continues this form all season.

  • fcinter1908

    J. Mario, have a great ball control, techinique, good vision but when come opportunity to shoot he can’t make it
    Just whyyyyy

    • Mayor inter

      Spalletti really need to put Joao Mario in shooting course

  • Søren

    Spal’s number 21 is playing like he has been paid to loose! haha

  • Eusebio

    Mario needs to shoot man, its like he’s never practiced or done it in his life

  • TQ

    is mario really scared to shoot?

    • Eusebio

      Was thinking same thing, lol… That’s what has me scared of him playing in AM role. Need someone who shoots from outside of the box.

  • Mayor inter

    Let’s add more 2 goals in the 2nd half…Forza INTER SEMPRE!!!

    • Deathstroke

      3 more goals plz. we will be first if we do so.

      • Mayor inter

        Yeah supported… FORZA INTER SEMPRE!!!

  • Naidman

    I missed the first 15min but from what I saw feels like Inter moving the ball better on the right-side…guess Perisic and Dalbert need more time to gel…

  • vikram_yahoo

    Ok, I’m off. Hopefully we have a 3-0 win inbound, & not concentration lapses.

    Forza Inter, brothers. :))

  • Inter4ever

    A win for us and a loss for Milan will make my day.

    • Deathstroke

      their hopes of getting a CL place should be crushed a soon as possible this season. I hated how arrogant their fans were after spending so much money. i hope Lazio win 2-0

      • Lajoya

        Love to see that and see how they going to pay their debts if they don’t reach UCL.

        • Deathstroke

          it just such a ret@rded idea. they are betting everything on reaching the CL, but if they fail, the club will go bankrupt. why would you be willing to make such a massive gamble?

          • Lajoya

            They will become Anzhi Macalala or somewhat like that.

  • vikram_yahoo

    Does anyone else feel happy watching this Inter? We’re playing really really well. Defensively we’re solid & offensively we’re passing well, dribbling when needed, not afraid to express ourselves.

    Really solid looking team. I felt confident when taking on Roma & Fiorentina.

    • Josip

      Agree,i like how we play…we can only get better in time if we keep this up

  • Martin

    What do you guys say? Was Dalbert making a penalty at the very last? Questionable, but I think VAR should propably have been used for consistency?.. Good on us though

    • Inter4ever

      That fall was exaggerated. Can’t give a penalty from that.

      • Martin

        Well I agree, but critics of VAR will say it should be used consistently and i sort of agree

  • hokiM

    27′ Goal! Mauro Icardi (Inter) wins the battle of wills and sends an unstoppable penalty past Alfred Gomis into the bottom left corner.
    27′ Mauro Icardi (Inter) is going to take the penalty!
    22’The referee had an easy-decision to make. A yellow card is given to Francesco Vicari (Spal) for a foul that he committed a little earlier.
    22′ Francesco Vicari (Spal) was trying to get to the ball but clattered into the legs of the opponent as well. Claudio Gavillucci blows his whistle for an infringement. A penalty is awarded to Inter!

    around 5min we was waiting for VAR

    and then

    45′ 2 additional min. will be played.

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    • Martin

      Agree, VAR is way too slow and add on time not sufficient so far

  • Amala

    good afternoon fellow Nerrazurri brother.. Forza Inter.

    • ezekiel

      forza inter

    • vikram_yahoo

      Afternoon. Forza Inter to you too, bro.

    • Patar Ronnie Hatigoran

      FORZA AMALA

    • InterAlwaysAndForever

      Pazza Inter Amala

  • Inter4ever

    SPAL’s goalkeeper is pretty good.

    • Lajoya

      Opponents’ GK always playe their best games against us. But it’s true that SPAL is a good team.

  • Patar Ronnie Hatigoran

    1’st half best: Gagliardini

    • vikram_yahoo

      His shooting has improved. That was his biggest weakness earlier.

  • Dani Milekić

    SPAL plays like shit. Their forwards are dinosaurs and their midfield can’t link two passes together. We need to score more against this. Also, Candreva is fire today.

    • grilliant

      agree, the only positive things about them is their main defenders and goalkeeper have a good reflex.. Inter need to be more creative in attacking

    • postal

      Candreva’s crosses remind me of Guarin’s shots. Always someone in the way but they go for it anyway. Don’t get it, Candreva has the skill to dribble himself inside a better place, but always tries to cross at the worst time and then waits at the right time.

    • Patar Ronnie Hatigoran

      We look good because SPAL were worse
      1-0 definitely not enough, not confincing

  • vikram_yahoo

    A couple of quick goals, mostly to calm Slap, & then maybe he throws on Karamoh, Vanheusden & Pinamonti. I’m really excited about the three.

    Some big clubs, who’ve been know for their ability to spot talent & develop it have shown interested in these three. Southampton & Liverpool were interested in poaching Vanheusden. Juve, Tottenham & 1-2 others wanted Pinamonti, & Arsenal & PSG were looking to sign Karamoh.

    Really interested in seeing these kids.

    • Inter4ever

      I think they can wait today, seeing how we would have to sub off three solid performers for them.

      • vikram_yahoo

        I didn’t mean all, but yeah, these next 5 matches are weak teams. Crotone & Benevento especially. If they can’t get on the pitch against these teams, I can’t see them coming on against Napoli, Milan etc.

        They must find minutes against the weak teams, especially if we’re ahead.

  • Jakes

    Dalbert must step up – sucks pretty much and is surprisingly slow.

    • vikram_yahoo

      What?? Are we watching the same match. I’m really impressed with him.

      • TQ

        same, hes been really good so far but ofc we always have more expectations

        • Enes Aliu

          Yeah but it is only his first start in a totally different league.

          • TQ

            yeah i know dude i was talking about jakes comment, he and other interistas always have high expectations from our new players but i agree with u that he needs to adapt first and its only his 2nd debut match in the start eleven

    • Enes Aliu

      He’s been great. Defensively especially he has been a rock. He had only 20 minutes before this start, give the guy a break !

    • Inter4ever

      I’m not sure we’re watching the same thing here…

    • postal

      He’s playing it safe and does a lot of back passes but I’m guessing those are Spalletti’s instructions until h gets the feeling of Serie A football.

  • Alphonse

    LOL, they really claimed a penalty?

  • Deathstroke

    phew…

  • Oro_^o^

    Blatant dive. Should be a yellow

    • grilliant

      it is a yellow

      • Bruno Tome

        The captain got a yellow for protesting. The guy who dived didn’t get a card.

    • igo

      well, maybe they want to be barcelona’s heir in serie a :p

  • yanis

    That was close

  • postal

    Perisic is having so much fun with those dribbles 😀

  • vikram_yahoo

    For thinking VAR will solve everything in Italy, read the fine print & be prepared to be disappointed.

    A ref. has the option to not consult the VAR. i.e.- If we’re playing Juve, & there’s a dubious decisions, the ref. can choose not to consult the VAR, pass a definitive judgement, & he’d be well within his rights to do so. When Skriniar brought down Perotti in the Roma match, the ref chose not to consult the VAR.

    In short, it’ll improve the situation slightly, but still leaves things open.

    • Zoki

      It’s not an instant fix but it’s definitely a move in the right direction.

    • postal

      Yeah but we still don’t get screwed so much against the smaller teams so we don’t lose so many points.

    • zamorano1+8

      good point and maybe rizzoli will do so in the first matches and ignore lil influencial decisions but in the end pressure of VAR will be too much, even for him. at least i hope…

      definately the amount of those calls will be reduced

  • Eusebio

    SPAL actually looks good for a newly promoted team

    • Josip

      Well they drew with Lazio in Rome so i guess they should not be underestimated

  • Zoki

    What a tackle by Dalbert. Although I think that was over the line at the end.

  • fcinter1908

    How is dalbert?

    • yanis

      Doing well

    • Søren

      He is playing safe and determined. Had a great interception that also got him an appluase. Did you hear that? A Inter leftback who got an applause! Times are changing 🙂

  • Oro_^o^

    Joao mario has been excellent in this 1st half

  • Anang Shikamaru

    link please

  • Zoki

    What a shot

  • zamorano1+8

    wow he really turned out a maicon for 2 secs ;p

  • Zoki

    Not sure if D’Ambrosio or Zanetti/Maicon regen.

  • postal

    Lul did Dumbo just show skill 😀

  • Josip

    It takes long but referee can always add more time,and this way it is actually fair game…i’m even fine with waiting 5 min for the right call…anyway team plays great so far i see they did not underestimated SPAL so i’m pretty sure we will win

  • donald langelo

    link please

  • Patar Ronnie Hatigoran

    Stable link please

  • Deathstroke

    we will finally get our fair share of penalties. also with Var its much harder to manipulate the refs. i am damn sure Juve have bought some refs last season. some decisions were just unexplainable. im am glad that time is now finally over.

    • Eusebio

      I hate Juve more than Milan, when I think of VAR my mind goes back to several yrs ago when Milan scored a goal (ball crossed the line) but the linesman and head ref said it didn’t. VAR wouldve confirmed it and Milan wouldve won the league that yr… Fking thieves.

  • zamorano1+8

    waiting for a rizzoli game. he will look funny^^

    • Lajoya

      He’ll humiliate himself.

      • zamorano1+8

        really lookin forward if he will step back from his ref line with inter or just keep on doing his bs…. i really hope he is stupid and stubborn that VAR will teach him a lesson….

  • Inter4ever

    VAR has been a god send so far. All these little things normally refs would do to inter are gone.

  • vikram_yahoo

    1-2 more goals & we might get to see the talented kids sitting on our bench.
    Also, Candreva is effective. Might not be flashy, but he’s effective.

  • Lajoya

    Finally we can expect Rigore per l’inter with VAR.

  • solointer

    The waiting was shit but the penalty was beautiful by Icardi

  • yanis

    I’m loving the var

  • postal

    VAR takes long as hell but it’s so satisfactory to see those dumb refs get corrected.

    • zamorano1+8

      word

  • Deathstroke

    man i already love var. now we are getting all th epenalties we have been denied for the last few seasons.

    • postal

      Yep and Rube will get shit 😀

      • Deathstroke

        they will get what they deserve. nothing :p

        • postal

          I thought I said what they deserve 😀

  • Zoki

    ICARDI!!

  • grilliant

    yaaaas thanks VAR

  • Zoki

    Penalty!

  • Bruno Tome

    Call the penalty you sob

  • Eusebio

    I like VAR but this is a little bit too long, it’s like the NFL reviews.

    • zamorano1+8

      i dont mind. more minutes of football and drama for us 😉 its only an advantage for us so far^^

      • Eusebio

        Everything (fouls/penalties/goals/potential goals) should be reviewed if it’s near or in the box. They’re wasting time deciding if it should goto VAR or not. Why not just do it everytime.

        • zamorano1+8

          true. but i think it will get more efficient within the time. this is just the beginning of fair play lets hope.

  • Deathstroke

    lol Zanetti is also salty it isnt a pen XD

  • Inter4ever

    How the hell…

  • Deathstroke

    FFS how is that not a penalty

  • Zoki

    That foul was very close, hard to tell even after a replay if it’s a pen or not. Surprised that the ref didn’t use VAR, unless he thinks he got a perfect view of what happened. Should be a pen though IMO.

  • grilliant

    that is 100% penalty wtf ref

  • Deathstroke

    1 goal and their resistance will be broken. i want us to grab first place this match. we can easily win this 4/5-0. if we play like the last 2 matches

  • postal

    How is that not a penalty. Where is the VAR…

  • Eusebio

    That was close, thought it was in the box

  • Deathstroke

    i also hope karamoh will get some playing time this match

  • Deathstroke

    we need a goal and fast!

  • Inter4ever

    Missed the first few minutes. How are we doing?

    • Zoki

      Pressure is brewing, waiting for the goal to come.

  • Zoki

    Lol at Candreva and D’Ambrosio waving arms because the play isn’t going through their flank 😀

  • El Príncipe

    Link would be greatly appreciated!

  • postal

    Candreva’s crossing abilities still not found.

  • Fransiskusawn

    please share streaming link,,,

  • Alphonse

    Again Perisic is the one who is our best ‘defender’, that’s incredible

  • grilliant

    so close gaglia!!

  • Zoki

    Damn, close one. We just gotta keep up the pressure and the goal will come.

  • vikram_yahoo

    I hope we get to see Pinamonti, Karamoh & Vanheusden at point during the match.

  • Patar Ronnie Hatigoran

    Link please

  • Zoki

    Amazing to see 60.000 people coming to watch Inter play againt SPAL.

  • Bella Soraya

    Easy win. Icardi will hatrick. 3-0

  • ezekiel

    let’s win this..^^

  • postal

    Probably our best lineup. Except Cancelo should take over from Dumbo when he recovers. Should be an easy match unless we make it difficult for ourselves. I wish to see Karamoh play some minutes.

    • InterAlwaysAndForever

      +Vecino maybe.

  • Ekene Okeke

    Hope Karamoh gets like half an hr

  • Jay Chukwumaobi Obi II

    Forza inter.

  • Alphonse

    I have been waiting many years for this moment..

    • InterAlwaysAndForever

      For three wins from the first three fixtures or ?

      • Alphonse

        Inter squad without Naga or other lords 🙂

        • Alex

          That will be achieved when Cancelo starts for Dumbo. But Dumbo is OK when the other 10 players around him are good..

        • InterAlwaysAndForever

          Hahaha, good one! 🙂

  • fcinter1908

    Please anyone who have link to streaming this match

    • Enes Aliu

      livesport 24 . net just without the spaces bro, it is a very good link